söndag 19 februari 2012

Lat söndag!

Har haft en JÄTTE lat söndag - och det har varit såå skönt!
Utanför har det varit hårda isvindar och snövirvel så man har inte alls mått dåligt av att vara inomhus.
Skickar som vanligt med en bild av veckans tulpaner - denna gång - i en något mera rosa-röd nyans.
Har jag sagt det förut, kanske, men de är mina absoluta favoritblommor under den tidiga våren med sina glada färger och sin krispighet.

Så idag har vi bara stannat inne i värmen i vårt.....
Har jag tur så kanske det dyker upp lite inspiration under kommande vecka!

Ha det gott alla!


2 kommentarer :

  1. Att "Bara Vara" hör till livets guldkanter. Kan vara nog så svårt i dessa stressade och "måstepresteratider".

    Det är vetenskapligt undersökt (lyssnar ofta på radions P1) att människan behöver "bara sitta och tomglo" för att hjärnan ska ladda och sortera.

    Så, vi fortsätter att njuta av våra blommor och VARA i NUET. (min ögonblomma just nu är en Röd Ros given av kärlek)

    SvaraRadera
  2. Jag har "bara varit" hela eftermiddagen idag, jag brukar ta en sån dag ibland för jag har kommit underfund med att då orkar jag mycket mera sen. Min favoritblomma är tulpan och det är så härligt när dom finns i så många olika färger. Ha det så bra!

    SvaraRadera