måndag 25 juli 2011

Glömde...

...en liten söting som kom till av de stadkanter som blivit efter symesterns tillverkning.
Den här lilla nessen kom till sista timmen innan det var dags att börja packa ihop alla sysakerna.
Upptäckte då att det är jätteroligt att sy av stadkanterna, så det kommer det att bli mera av framöver.

Nu regnar det här igen så nu drar jag mig in i syrummet och tittar ut lite saker som jag tänker ha med på en utställning som jag och tre quiltvänner blivit erbjudna att vara med på.
Jättespännande och lite pirrigt eftersom det är min första och jag inte riktigt vet vad jag ska ta med för någonting. Men mer om detta längre fram.

Ha det gott!

eva

3 kommentarer :

  1. Söting var mitt i prick!!!
    Lycka till på utställningen! Kul......du visar väl foton senare.
    kram PJ

    SvaraRadera
  2. Den är så söt lilla nessen!

    Och STORT grattis till utställningen! Kan knappt vänta på att få se bilder därifrån! <3

    SvaraRadera
  3. uhhhh,,vilken ideé.. tack för tipset...det är ju oftas sånt man kastar eller viker in..men nu skall det bli ändring...

    SvaraRadera