söndag 22 juni 2014

Imorgon börjar ...

... symestern!!!

Ja, du läste rätt - symester!
Bra namn, va -på en hel vecka med bara sömnad tillsammans med en massa underbara vänner.
Det var dottern som kom på namnet efter en av våra årliga veckor!
Men innan vi åker så har jag samlat ihop mig och fått till junis TP-block.

 

 ...och så de två sista...


Nu kan jag åka bort en vecka med gott samvete.

Men innan jag slutar så måste jag visa er den vackraste lila färg jag vet,
nämligen tistelns blommor.
Jag är lika imponerad varje sommar...


...över den speciella färgen...


...som de har.
Så vacker!

Ha det gott, alla!

eva

7 kommentarer :

  1. Ha en riktigt trevlig och kreativ semester. Det är riktigt skoj att träffas och sy tillsammans.
    Njut o och så hoppas vi på skapligt väder. Kram.

    SvaraRadera
  2. Ha det riktigt bra på din semester. Jag håller med Annemarlen, visst är det trevligt att sy tillsammans och så många skratt och så mycket kreativitet.

    SvaraRadera
  3. Ha en flott symester, det høres kjempetrivelig ut!

    SvaraRadera
  4. Njut av "hjärtans lust" hela Din syvecka!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. I especially love the little teacup block. Have a great sewing vacation. I know it will be lots of fun.

    SvaraRadera
  6. Ha det så gott och kanske hinner du lägga ut några bilder från din semester!!Bambikram

    SvaraRadera