måndag 31 oktober 2011

Ja, det är....

....väl bara att erkänna direkt att det blev lite mera inhandlat under min sjukfrånvaro:
Fat Quarter Shop hade utförsäljning av quilttidningar och vem kan säga nej till sådana när de bara kostade mellan 20-30 kr! Inte jag i alla fall!
Sedan att det råkade slinka med ett par mönster och en Blueberry Crumb Cake Charm Pack gör ju inte saken sämre. Detta är njutning på hög nivå!
En annan njutning har varit vädret idag.


Den här lönnen står alldeles utanför mitt arbetsrum på jobbet och det är den enda lönnen som har sina löv kvar och den var såhär vacker i solljuset idag.
Och när man vände blicken nedåt så......
.....såg det ut såhär.
Tänk att varje årstid har sin tjusning!

Ha det gott alla!

eva


5 kommentarer :

  1. Tänk att jag blir så glad av dina blogginlägg!
    En lönn i höstskrud...vem ser det vackra i det egentligen...jo DU!
    Wow!!!! har de fortfarande REA på tidningarna tro...jag ska genast in och kolla!
    Har du sytt något block i Blogger´s BOM?
    Du satte ju fart på mig :o)
    Ha det bra och kram ! /Pirjo

    SvaraRadera
  2. Kära nå´n...lite korsdrag i hjärnan vad gäller Blogger´s BOM...klart jag har sett ditt läckra block!

    SvaraRadera
  3. oj om det skulle va nån här oxå som skulle ha rea på tidningar för 3 euro st.. ja då¨skulle jag garanterat köpa dessa...oj va lönnen va fin.. här finns det nog en några träd som har sina löv kvar..idag är det gråmulet..men +7 iallafall...ha de bra!!

    SvaraRadera
  4. The moss and stones would make a very nice quilt design.

    SvaraRadera
  5. Utförsäljning av Quilt- tidningar!! Kan väl knappast bli bättre????

    Saknar ditt sällskap.....hoppas att vi kan ses snart.....kram

    SvaraRadera