onsdag 21 januari 2015

Kan inte...

...hålla mig från att göra nessar och förvaringar!

Så igår blev det en igen.


Jag vet - det blir nog lite enahanda - men det är ju så roligt.

Rara arbetskollegan S har en väska som jag bara avgudar - ja, i cerist naturligtvis!
Har förgäves försökt att hitta något liknande men tyvärr inte lyckats.


Så när hon då fyllde år häromdagen så tyckte jag absolut att hon skulle ha en nesse som passade till hennes underbara väska
och så kom den här till.


Det är ju såååå roligt att mixa och matcha med färger och olika kombinationer av mönster.
Den här fick ett färgglatt foder som jag hade en liten bit kvar av och som också räckte till hörnor som dekoration på utsidan.
Det enfärgade tyget är en blandning av linne och bomull.

En glad-nesse!

Ha det gott, alla!

 
 
 

 

7 kommentarer :

  1. Ja, så fin!!!
    Du är snäll Du!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Så fin den blé! Tenker din kollega ble glad for den. :-)

    SvaraRadera
  3. Absolut en GLADnesse , lyckliga jobbarkompisen :))
    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  4. Gladnessar kan man aldrig få för många av.
    Må så gott

    SvaraRadera
  5. hej, glada nessar är kul att ha el få.Din blev ju himla tjusig! ha de bra!

    SvaraRadera