måndag 22 juli 2013

En vanlig sommarsöndag...

...som resulterade i både fönstertvätt och sömnad.
Ja, jag tvättade "ett" fönster och hängde upp rena gardiner och beundrade mitt verk och sedan kände jag att jag helt enkelt måste gå in i mitt syrum en stund.

Det blev ett par små förvaringar av samma slag som jag har gjort förut.


Men denna gång av ett tyg som påminde lite mer om semester, kanske.

De jag har sytt till oss har varit toppenbra och har fungerat fint att stoppa ned i necessären med små saker i som man vill ha lättåtkomliga.

Jag vet någon som snart kanske kommer att ha användning för dessa så de ligger redan i ett kuvert på väg till sin blivande ägare.

Hoppas att de kommer till användning!

Ha det gott, alla!

eva

10 kommentarer :

  1. Mycket fina små "förvaringar" som Du sytt nu igen, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. I can't imagine someone not finding a use for these zippy pouches. I love the little "dangly" ends of the zippers. I have lots of windows to wash and no desire to do them! :o)

    SvaraRadera
  3. Så läckra.
    Jag har köpt plast för att sy med fönster, men när skall jag hinna komma igång:-))??
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  4. Superfina! Så praktiskt nu till resan :-)

    SvaraRadera
  5. Hi, Eva. Visited your daughter's blog and came over here. Marvelous bags you're showing--love the colors. I enjoyed visiting!
    best from Tunisia,
    nadia

    SvaraRadera
  6. Du kan du! Hittar på fina saker att göra hela tiden.:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Hallo :) mye fint og lekkert å se på her inne hos deg , hit kommer jeg gjerne igjen så jeg har lagt meg til som følger :)

    SvaraRadera
  8. Finfina förvaringar.
    Idag har jag oxå sytt sådana :))
    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  9. Härligt fräscha necessärer, dem har man aldrig för många av!!!!

    SvaraRadera
  10. Koselig mapper du har laget

    SvaraRadera