måndag 3 september 2012

Och äntligen nådde jag fram!

Jag jobbade mig sakta men säkert framåt.
Det tog emot ibland men jag fortsatte med bestämt sinne.
Jag skulle nå dit!
Och......äntligen nådde jag mitt mål...

~  Symaskinen ~

Känns som om jag inte varit där på evigheter men nu äntligen kom jag dit.
Har legat efter med mina BOM-block och kände att nu var det dags.
Och så kom då block nr 11 till...
 
...med ett ganska kul upplägg, tycker jag.

Och sedan i rask takt blev då även block nr 12 tillverkat...


...också det med lite annorlunda utseende! 

Nu är det inte så många block kvar att göra i denna BOM, så det börjar bli dags att fundera lite över hur jag sedan vill sätta ihop dem.  

~
 
Jaha, så då är jag alltså igång igen!
Det betyder att nu är det bara att öka och starta upp höstens sömnad på allvar.

Kändes bra, verkligen!
Kan varmt rekommenderas för dem som eventuellt är tveksamma.

Ha det gott alla!

eva 

11 kommentarer :

  1. Spennende blokker.... Spreie farger...

    SvaraRadera
  2. I think you fabrics are such fun. I am very far behind and will likely never catch up.

    SvaraRadera
  3. Du har valgt så spreke farger, blir spennende å se hvordan det ferdige resultatet blir. Flott at du har kommet deg til symaskinen, også!
    Det er ei stund siden jeg også var på syrommet, og det er ikke sylysten det står på, men tid. Oppstart på jobb etter ferien tar alltid mye tid, men bare vent,så kommer jeg meg ned til symaskinen, jeg også. Kos deg for meg også!

    SvaraRadera
  4. Disse stoffa dine var kjempetøffe, for noen lekre spreke farger! Velkommen tilbake i symodus!!

    SvaraRadera
  5. These are such fun blocks! I'm so happy you've had time with your sewing machine!

    SvaraRadera
  6. Spännande mönster och block!!
    Har inte hunnit riktigt till maskinen ännu,bara liiiiiteee...
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  7. Härligt att du har kommit på "bättre tankar" och kommit fram till symaskinen igen. Dina block är ju jättehärliga och tygerna är ju både färgrika och roliga. Ska bli kul att se hur det blir när det blir klart!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  8. For et spennende prosjekt du holder på med - og noen skikkelig spreke farger. Takker også for hyggelig kommentar på bloggen min.

    SvaraRadera
  9. Hei på deg;)
    Supertøffe blokker du har sydd;) Spennende å se hvordan du setter sammen blokkene til sist.
    Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min.
    Setter stor pris på dem;)
    Ønsker deg en flott fredag og god helg;)

    Nattaklem fra Ann-M.

    SvaraRadera
  10. De blir så tuffa dina block tack vare tygvalet!
    Här sys det inte block :o(
    Ska försöka ta tag i det ..........snart....

    SvaraRadera
  11. Jag ska nog oxå ta fram symaskinen !!! Dock inga fina block som du gör !!

    Kraaam

    SvaraRadera