tisdag 14 februari 2012

Fjortonde februari!

Riktigt god och glad Alla Hjärtans Dag på er alla!

En riktigt hjärtlig dag på många sätt. Jag älskar hjärtan i alla former så det är en härlig dag.
Har gjort hjärtan till två högt älskade systrar.
Visserligen i grytlappsform - men fortfarande hjärtan.
De har fått hjärtan i de färger som jag tror passar i deras respektive kök.

Och så naturligtvis, min vana trogen, skickar jag med en bild på veckans tulpaner som denna gång har en mycket spännande färg, tycker jag. De är nästan lite mystiska.

.......och en annan sak:
när jag kom hem idag så låg det ett litet, jätterart paket på min kudde och väntade......
......innehållande detta ljuvliga halssmycke......

.......suck......!!


 Ha en fortsatt hjärtlig kväll alla!



5 kommentarer :

  1. härlig vändag till dej oxå..den börjar snart va slut..jag har sytt en liten påse ikväll..en sån som jag skall ha tex sytråd i då jag far på lappteknikskursen. Dina grytlappar va jättefina..likaså halssmycket..

    SvaraRadera
  2. Så söta pannlappar.
    Tulpaner i plommonfärg är min favorit. Så mysigt med dina "veckans tulpaner-bilder".
    Halsbandet är ju helt underbart. Kan skönja en dalahäst där också :o)
    kram Pirjo

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hei Eva, så bra at du ikke har "spøkelseskriften" det gjør det mye enklere å hilse på :o) Klem Lena

    SvaraRadera
  5. Jättegulliga grytlappar......och presenten på kudden.....suck....det måste vara kärlek det!!!!

    Kram

    SvaraRadera